Sunday, March 23, 2008

TAHNIAH!!!!

Posted by UPP DPMZ On 4:42 PM 2 comments


BOOM!!! bagaikan diledak bom atom,terkejut,tidak percaya... Bagaikan mimpi indah,gembira,tersenyum buat seluruh warga zagazig apabila sekali lagi kita dikejutkan dengan kemenangan berturut ketika Majlis Muktamar Senawi PMRAM ke 75 baru-baru ini..Walaupun tidak memperolehi tempat pertama tapi kemenangan ini telah membuktikan kepada kita akan kejituan dan kesatuan serta sokongan padu yang ditunjukkan oleh seluruh ahli DPMZ apabila mempunyai tempat dalam 2 ketogori yang dipertandingkan..TAHNIAH pada antum semua.... DPMZ telah di nobatkan sebagai pemenang tempat ke3 dalam anugerah pengurusan terbaik dan tempat ke2 dalam anugrah keputusan peperiksaan terbaik... Semoga kejayaan ini meningkatkan lagi usaha kita dalam meningkatkan thaqafah diri insyallah....
JULANG THAQAFAH BAKTI DICURAH

2 comments:

Assalamualaikum

Kaifahalukum jamian
Salam ingatan dari saya (CIKGU 1996-2004)..Bumi zagazik sentiasa dalam ingatan saya..
Saya menyokong penuh antum sekalian

Sila berikan nombor akaun DPMZ untuk saya masukkan wang walau tak banyak..
Ustaz Mohd Zuhaimi

Assalamualaikum
Saya boleh di hubungi 0124418654 atau 0164228799... Hubungi jika ada maslaah kerja bila pulang ke malaysia

Sahabat