Friday, March 16, 2012

KARNIVAL 19 TAHUN DPMZ MEMBUKA TIRAI.

Posted by UPP DPMZ On 9:49 PM No comments


ZAGAZIG, 16 MARCH 2012- Majlis pembukaan Karnival 19 tahun DPMZ (K'19) berjaya direalisasikan pada malam semalam bertempat di Dewan Dar Salam. Majlis perasmian K'19 tersebut telah dirasmikan oleh Saudara Solihuddin Mohd Jahar selaku Penasihat 2 Dewan Perwakilan Mahasiswa Zagazig DPMZ.

Program yang direncanakan selama seminggu ini membuka tirai dengan Seminar Ilmuan Islam yang disampaikan oleh Ustaz Mujahid Mohd Fadzil. Beliau yang merupakan graduan Usuluddin Jabatan Aqidah & Falsafah Universiti Al-Azhar Kaherah telah membentangkan satu kertas kerja iaitu Perandingan Agama.

Kehadiran ahli yang agak ramai memeriahkan lagi majlis perasmian dan pembentangan kertas kerja tersebut. Ini merupakan permulaan yang baik dan isyarat awal bahawa program seperti ini memang dinanti-nantikan oleh seluruh ahli DPMZ.

Program seperti ini juga merupakan kebajikan dalam bentuk ilmiah dan thaqafah untuk ahli di samping meraikan ahli untuk bersama-sama dalam menjayakan agenda yang dibawa oleh DPMZ.

Program yang berlansung selama seminggu ini dijangkan akan berakhir pada 21 march akan datang. Masih banyak lagi majlis serta pengisian bermanfaat disediakan untuk ahli sepanjang program ini berlansung.




0 comments:

Sahabat