Friday, March 16, 2012

DPMZ SERAH SUMBANGAN, TANDA CAKNA MASALAH AHLI.

Posted by UPP DPMZ On 1:50 AM No comments

ZAGAZIG, 16 MARCH 2012- Sebagai tanda prihatin dan penuh rasa tanggungjawab, pihak DPMZ di bawah Unit Tabung Kebajikan & Kemanusiaan sentiasa berusaha memberikan kebajikan yang terbaik buat ahlinya.

Baru-baru ini DPMZ telah memberikan sumbangan kepada seorang ahli yang ditimpa musibah iaitu Saudara Imaduddin misran, mahasiswa tahun 1 kuliah Perubatan Universiti Zagazig yang menderita jangkitan kuman di bahagian kulit beliau.

DPMZ telah mencari inisiatif dengan mengumpul sumbangan yang dikutip dari seluruh ahli bagi sama-sama membantu untuk meringankan bebanan yang ditanggung oleh beliau.

Hasilnya L.E 600 berjaya dikumpul dan diserahkan kepada beliau. Saudara Muhamad Nasuha Zakariah selaku Timbalan Setiausaha Agung DPMZ selaku Unit tabung kebajikan dan Kemanusiaan DPMZ meluangkan masa bertemu dan sekaligus menyerahkan sumbangan tersebut kepada beliau.

Semoga dengan sumbangan yang dihulurkan akan lebih memudahkan dan sedikit sebanyak dapat membantu mengurangkan beban yang ditanggung sebagi contoh dari sudut kos rawatan dan sebagainya.


0 comments:

Sahabat