Monday, September 8, 2014

MESYUARAT AGUNG TAHUNAN DPMZ KALI KE 21: KESINAMBUNGAN DPMZ TERUS UTUH

Posted by UPP DPMZ On 11:49 PM 1 comment


ZAGAZIG, 7 September 2014- Dewan Perwakilan Mahasiswa Zagazig telah menganjurkan satu program kemuncak, Mesyuarat Agung Tahunan Dewan Perwakilan Mahasiswa Zagazig di bawah Anjuran Setiausaha Agung DPMZ sesi 2013/2014. Bermula sekitar 8.00 pagi dengan kehadiran para tetamu di Zagazig Malaysian Student’s Hall. Agenda pertama bermula dengan Majlis Perasmian MAT 21 yang  dirasmikan oleh Ust Amri Bin Ouma, Bendahari Kehormat PMRAM 2014. 


Acara kemuncak bermula sekitar jam 11.00 pagi iaitu Mesyuarat Agung  Tahunan DPMZ Kali Ke-21. Sambutan dikalangan ahli amat baik dari segi cadangan, pendapat dan Muhasabah bagi membaiki segala bentuk kelemahan. Perbentangan laporan aktiviti tahunan setiap unit DPMZ turut berjalan dengan lancar dan mencapai hadaf iaitu mendengar segala bentuk muhasabah dan cadangan daripada ahli agar DPMZ terus berpasak di Bumi Kuda Putih dengan lebih baik.


Selepas itu, majlis berhenti rehat dan solat sekitar setengah jam. Program kembali diteruskan dengan laporan kewangan DPMZ sesi 2013/2014 oleh Bendahari DPMZ sesi 2013/2014. Perjalanan perbentangan sekitar 45 minit dan segala persoalan telah di jawab dan diberikan penerangan. Setelah itu Pengerusi membuka kepada ahli bagi sebarang cadangan dan muhasabah. Segala cadangan dan muhasabah berjalan dengan jayanya dan harapan ahli agar DPMZ terus berada di bumi Zagazig dan bergerak dengan baik mengikut kemampuan dan keperluan.


Seterusnya agenda Ucapan penangguhan oleh Pengerusi DPMZ 13/14 dan juga pembubaran AJK Tertinggi DPMZ sesi 2013/2014. Perlantikan juruaudit turut berjalan dengan baik. Agenda yang ditunggu telah tiba iaitu pengisytiharaan Barisan AJK Tertinggi DPMZ sesi 2014/2015. Bilangan Ahli Jawatan Kuasa Tertinggi 2014/2015 seramai 3 orang seperti yang diumumkan oleh Suruhanjaya Pilihanraya DPMZ 2014. Ucapan Muqaddimah Pengerusi DPMZ sesi 2014/2105 dijalankan dan penyampaian anugerah buat ahli DPMZ turut dijayakan.



Program tamat sekitar jam 5.30 petang. Semoga DPMZ terus komited di dalam kebajikan ahli khususnya bumi Zagazig dan kerjasama pimpinan dan ahli akan terus berjalan dengan baik serta tercapai objektif utama iaitu membawa Dakwah Islam.



"MEMURNIKAN PEMIKIRAN MELESTARIKAN KESATUAN"


1 comments:

As stated by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh an average of 19 KG lighter than we do.

(Just so you know, it is not about genetics or some hard exercise and EVERYTHING related to "HOW" they eat.)

P.S, What I said is "HOW", not "what"...

Tap on this link to uncover if this quick questionnaire can help you unlock your true weight loss potential

Sahabat